jolihanna

Alla inlägg under april 2013

Av Hanna - 27 april 2013 16:53

Nu är jag hos Ebba.

Skriver mera sen.

xoxo Hanna

Av Hanna - 26 april 2013 07:22

I dag är det nationella i Engelska igen.
Jag tror det är den skriftliga delen...
Ska ni göra Nationella i dag?
xoxo Hanna

Av Hanna - 23 april 2013 08:33

Våran spanskalärare var sjuk så vi börjar halv tio istället:)
Sedan har vi nationellaprov i Engelska:(
xoxo Hanna

Av Hanna - 21 april 2013 14:02

I dag har det äntligen börjat bli varmt!
Min helg har varit bra men lite anorlunda, jag kommer sluta min helg framför ponnyakuten o mästarnas mästare...
Ha en förhoppningsvis fortsatt bra helg!
xoxo Hanna

Av Hanna - 18 april 2013 10:30

Igår skrev jag att jag var förskyld. Och det är jag fortfarande...
Hoppas jag kan gå i morn , inte helt 100 men hoppas!

Om 53 dagar är det sommarlov! (Vilket man inte kan tro i det här vädret...)
xoxo Hanna

Av Hanna - 17 april 2013 12:12

Som jag skrev i går har jag varit på klassresa till Bodaborg.

Det var jättekul och vi som klass kom närmare varandra , så lyckat med andra ord!


Vi startade resan med att vi tog tunnelbana till Centralen och sedan en buss till nyköping.

I nyköping fick vi vänta ca 20 minuter på nästa buss som stannade utanför en skola och det visade sig att i skulle av där.

När vi såg "Bodaborg huset" blev jag lite paff.För jag hade tänkt mig ett hus som såg lite roligt ut, men det såg ut som ett vanligt lägenhets hus.

När vi kom in var det jätte fint!

Vi började med att ha en samling där dom gick igenom regler o.s.v

Sedan var det bara att sätta i gång med cellerna!

Det var jätte kul men svårt!

Vårad schema:

  • Samling!
  • cellerna
  • 12.00 lunch (taco buffé)
  • cellerna
  • 15.00 Fika (bulle)
  • cellerna
  • 17.00 Middag (kyckling)
  • cellerna
  • 19.00 frukt
  • dusch eller cellerna
  • 20.00 film!!! vi såg super 8. Den var bra men sorglig!
  • 11.00 vara i säng.

Dagen efter åt vi frukost och var i cellerna i ca en timme innan vi tog bussen hem igen.

Alla var jätte nöjda och ingen ville hem!

 

En av cellerna.

Mysig frukost 


 

Alla cellerna

   


Bodaborg regn jacka


Nu är jag hemma och förskyld så uppdaterar i kväll igen.

xoxo Hanna

Av Hanna - 16 april 2013 22:15

Nu var det länge sedan jag skrev på bloggen så nu tänkte jag börja igen.
I går kom jag hem från min klassresa till Boda borg,skriver mer imorn.

Nu tänkte jag göra > 5 saker ni inte visste om mig<
1- Jag är född 2 månader för tidigt
2- jag är typ beroende av fileade apelsiner.(haha)
3- Jag är vegetarian i skolan
4- Jag är 173 cm lång och har ty 39 o en halv i skostorlek.
5-Jag har typ medfödd tinnituss.

xoxo Hanna

Av Hanna - 5 april 2013 07:39

Nu sitter jag på båten hem från Gotland!
Jag skriver mer när jag kommer hem:)
xoxo Hanna

Presentation


hej och välkommen till min blogg!
Jag skriver om lite allt möjligt!
min intressen är musik,djur och vara med kompisar!
Jag älskar One Direction

Hannas lilla spellista

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker DU om min blogg?
 Jätte bra!!
 Bra!
 Helt okey
 Sådär
 Inte bra
 Riktigt dålig!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards