jolihanna

Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna - 21 februari 2013 15:12

Nu ska jag snart gå på utvecklingssamtal,
Men tänkte skriva ett snabbt inlägg.
I dag har vi kollat på en jätte sorglig film om mobbig och alla grät!
Efter filmen hade vi idrott,lunch och sedan So.Så vi slutade tidigt idag, skönt!
I kväll ska jag plugga till ett no prov i morm.
Xoxo Hanna

Av Hanna - 17 februari 2013 20:54

I dag har jag ridigt busiga Britta,haha.

I början av passet gick det jätte bra o ställningarna på medellinjen var super!

Men efter ungefär 15 minuter var hon jätte jobbig , hon ville inte ut i hörnen o när jag skulle svänga henne i hörnen sträva hon emot.

Sen när jag gjorde en volt stegrade hon!!! Jag blev jätte förbannad och då blev Britta irriterad på mig.

Men jag är ändå hyffsat nöjd med dagens ridlektion efter som att jag red så gott jag kunde.


Efter ridningen följde Ebba med hem till mig & vi såg på Ponnyakuten 4 ;)

 

xoxo Hanna



Av Hanna - 15 februari 2013 22:36

i dag har jag o några kompisar varit o badat i Sandsborg:)
Efter vi hade badat hade jag o mina kompisar utslag på magen. Tror det var vattnet ,men tyckte ändå det var lite konstigt...!
Och förlåt för dålig uppdatering i veckan!
Har haft 2 prov o 3 läxor så har intr hunnit skriva.
Nu ska jag sova och vakna upp till en underbar lördag:)
xoxo Hanna

Av Hanna - 8 februari 2013 18:48

Nu är det äntligen fredag o AnnaHanna fyller ju år i dag så jag och några kompisar gick hrm till henne och åt tårta!(åt alldeles för mycket så nu har jag ont i magen...)
xoxo Hanna

Av Hanna - 7 februari 2013 21:28

I dag har vi skrivit den sista delen i svenska nationella, det var hyffsat lätt. Men ändå nevös inför resultatet!
I dag fick vi också veta att vi har prov om ekonomi på torsdag.

I morgon fyller min kompis AnnaHanna år så ska hem till henne o äta tårta efter skolan.Mums
GRATTIS GRATTIS (i förskott...:)
xoxo Hanna

Av Hanna - 6 februari 2013 21:39

Nu kollar jag o la familja på Sverige mot Argentina!
xoxo Hanna

NP

Av Hanna - 5 februari 2013 17:11

nu har jag gjort nartionellaprov i Svenska.
Det gick väl helt okey!Men jag tycker att frågorna var rätt konstiga, men alla gjorde ju samma prov. Så det är inget jag kan kylla på:)
Har ni gjort NP i dag?
xoxo Hanna

Av Hanna - 5 februari 2013 07:08

nu sitter man och äter en nervös frukost inför ett nervöst nartionellt prov.
Skriver sen hur det gick:)
xoxo Hanna

Presentation


hej och välkommen till min blogg!
Jag skriver om lite allt möjligt!
min intressen är musik,djur och vara med kompisar!
Jag älskar One Direction

Hannas lilla spellista

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker DU om min blogg?
 Jätte bra!!
 Bra!
 Helt okey
 Sådär
 Inte bra
 Riktigt dålig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards